Divizia de digital a WPP Group, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, a achizitionat grupul de digital Carnation din Ungaria, cu operatiuni si in Romania.
Acordul isi pune amprenta pe imaginea Possible Worldwide la nivel global prin adaugarea de noi birouri in Budapesta, Viena si Bucuresti, impreuna cu cei peste 100 de angajati, au anuntat reprezentantii Carnation din Romania.
Cu adaugarea CarnationGroup, Possible Worldwise creste la 26 de birouri in 13 tari in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia. Numarul total al profesionistilor, in urma acordului va fi de aproximativ 1.300.
In urma achizitie, Krisztian Toth isi va pastra insa pozitia de CEO si director de creatie al CarnationGroup, care va functiona ca un brand independent sub Possible Worldwide.
Cu sediul central in Budapesta, Ungaria, CarnationGroup are activitati de digital si interactive, desfasurand campanii pentru brand-uri multinationale, precum Air France/KLM, Coca-Cola, Procter&Gambel, Telenor, Tesco si companii regionale, cum ar fi Chello Media, Delaco si MOL.
"Aceasta achizitie ne ofera una din cele mai mari prezente in Europa Centrala si la nivel global alaturi de unele dintre cele mai respectate si dinamice minti din publicitatea regionala. Este un mare plus pentru Possible si pentru clientii nostri", a afirmat Shane Atchison, CEO Possible Worldwide.
Possible Worldwide este o agentie globala care creeaza marketing interactive, printre ai carei clienti la nivel mondial se gasesc AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda si Starwood.
Sediul central al Possible este la New York, opereaza cu 26 de birouri in intreaga lume si are operatiuni majore in Londra, Shanghai, Delhi, Singapore, Sao Paulo, Dubai, Los Angeles, Cincinnati si Nairobi. Possible Worldwide est