GlaxoSmithKline (GSK) continuă planul de investiţii în România cu scopul de a contribui la creşterea speranţei de viaţă a românilor. Continuând proiectele derulate în ultimii ani, strategia companiei pentru 2012 se concentrează pe doi piloni principali – intensificarea dialogului cu autorităţile pentru creşterea accesului românilor la tratamente inovatoare şi susţinerea cauzelor sociale critice în arii precum mortalitatea infantilă, îngrijirea paliativă şi comunităţile defavorizate.
Strategia prin care GSK România şi-a propus să contribuie la creşterea speranţei de viaţă a românilor este strâns legată de nivelul investiţiilor realizate pe piaţa locală. Astfel, GSK a investit în România în ultimii 13 ani peste 141 milioane de dolari, o direcţie importantă fiind dezvoltarea poziţiei de producător de medicamente la cele mai înalte standarde de calitate. Prin urmare, aproximativ 106 milioane de dolari au fost investiţi în fabrica GSK de la Braşov, aceasta devenind singura facilitate de producţie din România care produce branduri globale şi care realizează exporturi către 80 de ţări din toată lumea.
Pentru acest an ne-am propus să continuăm investiţiile în România şi să ducem la alt nivel proiectele în care suntem implicaţi. Avem rădăcini puternice aici şi peste 1.100 de angajaţi în toată ţara şi dorim să ne dezvoltăm activităţile pentru a contribui la creşterea speranţei de viaţă a românilor. Sperăm ca mediul legislativ şi economic să devină favorabile acestor planuri investiţionale, printr-un nivel mai ridicat de transparenţă, stabilitate şi predictibilitate, necesare dezvoltării tuturor companiilor, indiferent de domeniul de activitate”, declară Pascal Prigent, Directorul General al GSK România.
De asemenea, numai în ultimii 5 ani, GSK a investit mai bine de 1,6 milioane de dolari în proiecte de sănătate şi de educaţie în sănătate din arii critice p