Cea mai asteptata masina la editia din acest an a Salonului Auto de la New York este noul SRT Viper. Dupa ce productia a fost oprita in 2010 existau temeri ca supercarul american nu va mai avea o existenta.
“Dincolo de conditia de nava amiral a noului brand SRT, lansarea noului Viper probeaza ca nu avem de gand sa lasam sa moara modelele de performanta ale grupului Chrysler”, a declarat Ralph Gilles, seful SRT, citat de voom.ro
Viper a evoluat de la prima sa aparitie consemnata acum doua decenii. Supercarul SRT iese in evidenta prin componentele din fibra de carbon imbinate cu cele din aluminiu de la nivelul caroseriei. Sub capota noului Viper zace un motor natural aspirat V10 de 8.4 litri cu 640 de cai putere si 814 Nm.
Propulsorul V10 din aluminiu trimite puterea catre axul posterior prin intermediul unei cutii manuale cu 6 rapoarte, reusind sa scoata toti cei 640 de cai la 6.200 rpm. Pe langa faptul ca este mai puternic cu aproape 40 de cai putere decat predecesorul, Viper reuseste sa aduca si mai multa rigiditate sasiului sau, reducand masa in acelasi timp. Cea mai asteptata masina la editia din acest an a Salonului Auto de la New York este noul SRT Viper. Dupa ce productia a fost oprita in 2010 existau temeri ca supercarul american nu va mai avea o existenta.
“Dincolo de conditia de nava amiral a noului brand SRT, lansarea noului Viper probeaza ca nu avem de gand sa lasam sa moara modelele de performanta ale grupului Chrysler”, a declarat Ralph Gilles, seful SRT, citat de voom.ro
Viper a evoluat de la prima sa aparitie consemnata acum doua decenii. Supercarul SRT iese in evidenta prin componentele din fibra de carbon imbinate cu cele din aluminiu de la nivelul caroseriei. Sub capota noului Viper zace un motor natural aspirat V10 de 8.4 litri cu 640 de cai putere si 814 Nm.
Propulsorul V1