GSK a investit în România peste 141 de milioane de dolari şi deţine la Braşov singura facilitate de producţie din România care produce branduri globale şi operează exporturi către 80 de ţări din toată lumea;
Numai în ultimii 5 ani am investit peste 1,6 milioane de dolari în proiecte de sănătate şi educaţie în sănătate în România, susţinând cauze sociale critice în arii ca mortalitatea infantilă, îngrijirea paliativă şi comunităţile defavorizate;
Compania susţine nevoia de dialog permanent cu autorităţile în vederea identificării celor mai bune soluţii pentru dezvoltarea unui sistem de sănătate funcţional şi stabil.
Cu rădăcini puternice de peste 20 de ani pe piaţa locală, GlaxoSmithKline (GSK) continuă planul de investiţii în România cu scopul de a contribui la creşterea speranţei de viaţă a românilor. Continuând proiectele derulate în ultimii ani, strategia companiei pentru 2012 se concentrează pe doi piloni principali - intensificarea dialogului cu autorităţile pentru creşterea accesului românilor la tratamente inovatoare şi susţinerea cauzelor sociale critice în arii precum mortalitatea infantilă, îngrijirea paliativă şi comunităţile defavorizate.
Strategia prin care GSK România şi-a propus să contribuie la creşterea speranţei de viaţă a românilor este strâns legată de nivelul investiţiilor realizate pe piaţa locală. Astfel, GSK a investit în România în ultimii 13 ani peste 141 milioane de dolari, o direcţie importantă fiind dezvoltarea poziţiei de producător de medicamente la cele mai înalte standarde de calitate. Prin urmare, aproximativ 106 milioane de dolari au fost investiţi în fabrica GSK de la Braşov, aceasta devenind singura facilitate de producţie din România care produce branduri globale şi care realizează exporturi către 80 de ţări din toată lumea.
De asemenea, numai în ultimii 5 ani, GSK a investit