Mai mulţi posesori ai celei mai noi tablete de la Apple s-au plâns de conexiunea la reţele wireless
Apple se confruntă cu noi nemulţumiri din partea posesorilor iPad 3. La doar două săptămâni de la problemele semnalate de clienţii Apple, legate de supraîncălzirea tabletei de generaţia a treia a producătorului american, zilele trecute noi probleme au fost semnalate pe forumuri.
Deşi nu este o problemă care să pună în pericol posesorii de iPad 3, aceştia se plâng de o conexiune wireless foarte slabă. Potrivit unui document AppleCare, citat de site-ul 9to5mac.com, oficialii companiei au început o investigaţie în legătură cu problemele semnalate la noul iPad. În timp ce foarte mulţi dintre cei care şi-au cumpărat noul gadget se plâng de o scădere a semnalului, viteze mici de descărcare, o parte dintre ei spun că tableta nu este capabilă nici măcar să recunoască semnalul WiFi, deşi alte aparate reuşesc fără probleme. Un utilizator se plângea că "sunt cazat într-un hotel cu laptopul şi cu noul iPad. În timp ce recepţia de la laptop este cum nu se poate mai bună, iPad-ul abia dacă prinde semnalul", un alt utilizator spune că "sunt alături de soţia mea, căreia i-am dăruit vechiul meu iPad 1. În timp ce în reţeaua ei semnalul este la putere maximă, la mine abia prind una-două liniuţe", încercând să arate că routerele nu au nicio vină.
Potrivit 9to5mac.com, s-au înregistrat deja peste 700 de plângeri de acest gen. Oficialii Apple şi-au asumat responsabilitatea şi au recunoscut că este posibil ca unele modele să fie incompatibile cu anumite reţele wireless. "Simptomele pot include conexiune intermitentă, viteze mici de descărcare şi chiar o aparentă absenţă a semnalului WiFi", afirmă compania într-o poziţie oficială. Şi se pare că problemele nu sunt din cauza problemelor de software, ci din cauza unor componente hardware.
Compania şi-a asumat resp