Weekendul trecut, unul dintre evenimentele organizate la Romexpo, in Capitala, a atras atentia unui grup de elevi cu varste cuprinse intre 14 si 17 ani. Ca sa-si testeze fortele si abilitatea, copiii au decis sa incerce sa intre la un concert organizat de The Mission - cunoscuti prin faptul ca nu permit, datorita politicii firmei, accesul minorilor la evenimente. Trei fete si doi baieti s-au imbracat "matur" si, cu mine serioase, s-au prezentat la intrare. Fara prea mare bataie de cap, au reu-sit sa pacaleasca vigilenta organizatorilor. Dupa o privire scurta, bodyguarzii le-au permis accesul in incinta. "Cumva ne-am simtit discriminati in momentul in care ne-a fost limitat accesul la un concert cu trupe pe care am fi vrut sa le vedem, asa ca ne-am hotarat sa vedem daca e pe bune", ne-au scris adolescentii. Am reusit sa intram fara prea mare efort. A fost mai simplu decat ne asteptam", au povestit ei intr-un e-mail trimis pe adresa
pont@cancan.ro. Pentru a dovedi ca experimentul lor a fost un succes, elevii s-au fotografiat la intrare, trecand de cordonul de bodyguarzi dar au anexat si copii dupa buletinele de identitate care dovedesc varsta lor reala. The Mission reprezinta una dintre cele mai mari actiuni de propaganda pentru fumat, iar unul dintre cei mai importanti sponsori este Philip Morris.
Weekendul trecut, unul dintre evenimentele organizate la Romexpo, in Capitala, a atras atentia unui grup de elevi cu varste cuprinse intre 14 si 17 ani. Ca sa-si testeze fortele si abilitatea, copiii au decis sa incerce sa intre la un concert organizat de The Mission - cunoscuti prin faptul ca nu permit, datorita politicii firmei, accesul minorilor la evenimente. Trei fete si doi baieti s-au imbracat "matur" si, cu mine serioase, s-au prezentat la intrare. Fara prea mare bataie de cap, au reu-sit sa pacaleasca vigilenta organizatorilor. Dup