Fosta prezentatoare TV a intrat, în luna martie, în topul celor mai mediatizate vedete datorită relaţiei sale.
În luna martie, Teo Trandafir s-a remarcat în media prin controversa iscată în jurul noii sale relaţii.
După ce a anunţat că se căsătorește cu un bărbat misterios, vedeta TV a devenit subiectul principal al lumii mondene.
Numele viitorului soţ, Constantin Iosef, a ocupat şi el paginile ziarelor, iar detaliile despre nunta din vară continuă să apară.
Conform mediaTrust, Teo a apărut de 39 de ori în presă, clasându-se astfel pe locul 10 în topul celor mai mediatizate vedete feminine, un loc onorabil din moment ce fosta prezentatoare nu a mai fost de mult timp prezentă în viaţa publică din România.
Cât ar costa "publicitatea" pentru Teo
Dacă ar trebui să plătească pentru această atenţie a presei, conform preţurilor sunt vehiculate pentru reclamele din ziare, Teo ar scoate din buzunar o sumă frumoasă: peste 150.000 de euro.
150 de mii de euro
ar trebui să dea Teo Trandafir dacă apariţiile ei în presa din România ar fi plătite
VEDETE MASCULINE MEDIATIZATE
Faima lui Pepe este sporită de relaţiile sale
Cântăreţul a intrat pentru prima dată în top. El ocupă poziţia a zecea, cu 62 de apariţii în presă. Pepe s-a făcut remarcat datorită noii sale relaţii cu Raluca Pastramă.
De curând, cei doi au anunţat şi că aşteaptă un copil, iar discuţia legată de viitoarea nuntă este un subiect fierbinte.
În plus, legătura lui încă de actualitate cu Oana Zăvoranu şi importanţa pe care i-o acordă media vedetei feminine fac ca numele lui Pepe să apară des în paginile ziarelor.
În ceea ce priveşte persoanele publice de sex masculin, a căror viaţă este intens dezbătută de presă, Gigi Becali conduce din nou detaşat topul, cu 648 de apariţii.
Au mai apărut des în luna martie şi Răzva