Pro TV a fost lider de audienţă vineri seară, cu emisiunea "Românii au talent", urmărită în minutul de aur de aproape 6 milioane de telespectatori, postul înregistrând cifre de opt ori mai mari decât competitorul său, informează un comunicat, citat de Mediafax.
Citeste si VIDEO ROMÂNII AU TALENT: Au fost aleşi primii trei finalişti
Pro TV nu a avut rival pe niciun segment de public, fiind stăpînul absolut al audienţelor, în timpul difuzării primei semifinale din sezonul al doilea al show-ului "Românii au talent", care a reuşit în mintutul de aur de la 21.27 să înregistreze 29,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă incredibilă de 52,8%, adunînd în faţă micilor ecrane aproape 6 milioane de români.
La fel de impresionante sunt şi audienţele medii înregistrate pe toată durată emisiunii (20.30 - 00.03).
Citeste si VIDEO ROMÂNII AU TALENT: Momentul în care o ţigară pluteşte în aer
Astfel, pe publicul comercial - din mediul urban cu vîrste cuprinse între 18 - 49 de ani - Pro TV obţinea o audienţă medie de 20,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,8%, în timp ce Antenă 1 obţinea de 8 ori mai puţin - 2,6 puncte de rating şi 6,1% cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a României, Pro TV înregistra pe toată durată emisiunii o audienţa medie de 20,4 puncte de rating şi 43,9% cotă de piaţă, emisiunea fiind urmărită pe tot parcursul ei de aproape 4 milioane de telespectatori,urmat fiind de TVR cu o audienţa de 2,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,8%. Antena 1 se situa pe locul al treilea cu 2,1 puncte de rating şi 4,6% cotă de piaţă.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, emisiunea "Românii au talent" nu a avut concurent, înregistrînd 20,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 43,3%, fiind urmărită pe tot parcursul de peste 2 milioane de telespectatori, în timp ce Antenă 1 obţinea doar 2,2 puncte de rating şi 4,6% cotă de