Conducerea companiei aeriene low-cost Ryanair propune metode tot mai bizare pentru a-si reduce costurile.
Dupa ce a decis ca persoanele supraponderale sa plateasca o taxa suplimentara pentru locul in avion, Ryanair vrea acum ca insotitorii de bord sa fie mai supli, noteaza Huffington Post.
Conducerea companiei irlandeze isi incurajeaza angajatii sa slabeasca sau sa isi mentina silueta cu miza de a aparea in calendarul anual al companiei.
"Taiem costurile oriunde putem, iar schimbarile se vor traduce intr-o reducere semnificativa a greutatii aeronavelor. Am vrut sa renuntam si la cotiere, dar am decis sa nu facem asta", a declarat Stephen McNamara, purtatorul de cuvant al companiei aeriene.
Pe langa angajati slabi si scaune fara cotiere, Ryanair intentioneaza sa reduca formatul revistei distribuite la bord (de la A4 la A5) si sa scada cantitatea de gheata servita pasagerilor in timpul zborului.
Desi bizare, aceste masuri ar putea reduce cheltuielile alocate combustibilului cu mii de lire sterline, prin scaderea greutatii aeronavelor. De asemenea, s-ar economisi din costurile de editare a revistei proprii peste 483.000 de euro.
Conducerea companiei aeriene low-cost Ryanair propune metode tot mai bizare pentru a-si reduce costurile.
Dupa ce a decis ca persoanele supraponderale sa plateasca o taxa suplimentara pentru locul in avion, Ryanair vrea acum ca insotitorii de bord sa fie mai supli, noteaza Huffington Post.
Conducerea companiei irlandeze isi incurajeaza angajatii sa slabeasca sau sa isi mentina silueta cu miza de a aparea in calendarul anual al companiei.
"Taiem costurile oriunde putem, iar schimbarile se vor traduce intr-o reducere semnificativa a greutatii aeronavelor. Am vrut sa renuntam si la cotiere, dar am decis sa nu facem asta", a declarat Ste