Primul parc de distracţii al Capitalei, Terra Park, o investiţie de peste 25 milioane de euro, va readuce bucureştenilor 30 de echipamente, asemenea celor din marile capitale din Europa şi din lume.
În cei 30.000 de metri pătraţi ai Terra Park, care a fost redeschis sâmbătă, sunt montate 17 echipamente de exterior şi 13 de interior. Printre vedetele Terra Park se numară Z Force Tower, platforma care se se ridică la o înălţime de 53 m, popularul Rollercoaster, cu un traseu de 310 metri şi o înălţime maximă de rulare de 11 metri, precum şi Hydrolift-ul, toboganul de apă cu bărci, care permite coborârea de la o înălţime de 15 metri. Nu lipsesc nici echipamentele clasice din parcurile de distracţii europene: roţi panoramice, bumper-cars, trenuleţe şi carusele pentru toate vârstele.
Terra Park dispune de parcare proprie de aproximativ 500 de locuri şi oferă toate facilităţile şi serviciile specifice (zona de alimentatie de tip food court, magazin de suveniruri, spaţii de evenimente).
Pentru a se putea bucura de aceste distracţii, vizitatorii trebuie să îşi încarce cardul primit la intrare, cu puncte, ce pot fi folosite şi la restaurante şi la parcare.
Industria de divertisment & leisure din Europa numără aproximativ 308 parcuri de distracţii care găzduiesc, în medie, 145 milioane de vizitatori pe an. Cele mai importante parcuri tematice şi de distracţie sunt în Franţa, care deţine 33% dintre veniturile directe produse de această industrie în Europa. Germania şi Regatul Unit sunt considerate, de asemenea, jucători importanţi pe piaţa de divertisment, cu o cotă de 17%, respectiv de 14% dintre veniturile totale directe generate la nivel euro.
"Terra Park îşi propune să atragă aproximativ 600.000 de vizitatori încă din primul an, în condiţiile în care, potrivit estimărilor, în medie, o familie va vizita parcul de c