Agentia de relatii publice The Practice a promovat-o ca partener al companiei pe Monica Jitariuc, care ocupa pozitia de head of social media department.
Business-ul de social media al The Practice se ridica in prezent la peste 20% din veniturile agentiei.
Astfel, Monica Jitariuc a devenit din aceasta primavara asociat si detine 5% din companie.
Ea se alatura astfel celorlalti asociati ai firmei, respectiv Oana Bulexa, head of PR department, Gabriela Lungu, managing partner, Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, Roxana Dumitru, managing director Leo Burnett.
Monica Jitariuc a venit in echipa The Practice in septembrie 2010 pentru a dezvolta divizia specializata in Social Media a agentiei.
Sub conducerea sa, departamentul a crescut la 4 oameni, un portofoliu de peste 10 clienti si mai multe campanii.
Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienta in marketing si comunicare si este unul dintre specialistii in social media din industria comunicarii.
Inainte de a se alatura The Practice, Monica a coordonat activitatile de PR ale Friends Advertising, a facut comunicare interna (Dacia, Renault, Nissan), marketing si PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather) sau PR institutional (Ministerul Apararii Nationale).
The Practice este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan international partener pentru Romania al MSL GROUP, una dintre cele mai importante retele globale de relatii publice.
„Atunci cand un om investeste in agentie munca si pasiune exact cum ar face la propria firma, cand el se lupta pentru ca agentia sa obtina rezultate ca si cum firma ar fi a lui, atunci agentia trebuie sa devina si a acelui om”, este de parere Gabriela Lungu, managing partner The Practice. Agentia de relatii publice T