Agenţia de relaţii publice The Practive îşi motivează angajaţii, făcându-i acţionari. Astfel, Monica Jitariuc, unul dintre specialiştii agenţiei a căpătat statutul de partener.
Monica Jitariuc, care ocupa poziţia de Head of Social Media Department, a devenit din această primavară asociat si detine 5% din companie. Ea se alatura astfel celorlalţi asociaţi ai firmei: Oana Bulexa - Head of PR Department The Practice, Gabriela Lungu - Managing Partner THE PRACTICE, Stefan Iordache - COO Leo Burnett Group, Roxana Dumitru - Managing Director Leo Burnett.
Monica Jitariuc a venit în echipa The Practice în septembrie 2010 pentru a dezvolta divizia specializată în Social Media a agenţiei. Sub conducerea sa, în timpul care a trecut de atunci, departamentul a crescut la patru oameni dedicaţi, un portofoliu de peste 10 clienti şi numeroase campanii vizibile si eficiente, dintre care opt au primit nominalizări şi premii la competiţiile din ţară şi străinătate. Business-ul de social media al THE PRACTICE se ridica astăzi la peste 20% din veniturile agentiei.
„La The Practice credem ca atunci cand un om investeste in agentie munca si pasiune exact cum ar face la propria firma, cand el se lupta pentru ca agentia sa obtina rezultate ca si cum firma ar fi a lui, atunci... agentia trebuie sa devina si a acelui om”, a spus Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice.
Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienţă în marketing şi comunicare şi este unul dintre specialiştii în Social Media apreciaţi în industria comunicării. Înainte de a se alatura The Practice, Monica a coordonat activităţile de PR ale Friends Advertising, a facut comunicare internă (Dacia, Renault, Nissan), marketing şi PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather) sau PR instituţional (Ministerul Apararii Nationale).