Potenţialul de utilizare a social-media în publicitate este în mare parte neexploatat
Agenţiile pun încă în mare parte accent doar pe modelul tradiţional de promovare online
Modul în care se realizează publicitatea online deja s-a schimbat şi vor urma schimbări şi mai mari
Cu toate că reţele de socializare au devenit una dintre cele mai populare activităţi la nivel mondial, potenţialul lor de utilizare când vine vorba de promovare nu este exploatat cum ar fi trebuit. "Reţelele sociale au devenit cea mai populară activitatea la nivel mondial. Un studiu recent al comScore arată că acestor site-uri li se alocă una din fiecare cinci secunde petrecute online. Mai mult de jumătate dintre oamenii care au conexiune la internet au intră şi pe Facebook", spune Gurbaksh Chahal, fondator şi preşedinte of RadiumOne, citat de Adage.
El explică că, asistăm la o schimbare uimitoare a modului în care oamenii consumă şi comunică. "Cu toate acestea, potenţialul de utilizare a social-media în publicitate este în mare parte neexploatat. Agenţii de publicitate pun încă în mare parte accent doar pe segmentul display advertising, care în timp va avea rezultate prea mici, deoarece nu se bazează pe interacţiune", a continuat el.
"Ele fac parte din viitor. Acolo îşi petrec cel mai mult timp consumatorii. Acolo putem afla care sunt interesele consumatorilor noşti, ce îi atrage atenţia, ce le place", a explicat Gurbaksh Chahal. În plus, acest mediu creează o aşteptare din partea consumatorilor atunci când vine vorba de informare şi generează o cantitate mare de informaţii cu privire la ceea ce fac în timp real consumatorii.
Va muri publicitatea online tradiţională?
Modul în care se realizează publicitatea online deja s-a schimbat, însă cele mai mari modificări vor avea loc peste 12-18 luni. "Vârful de transformare al modului în care se