Leo Burnett, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, va lansa o agentie specializata in comert electronic in prima jumatate a acestui an, a declarat pentru Wall-Street.ro, Stefan Iordache, cofondator si director operational al grupului format din opt agentii.
Lansarea vine la doar cateva luni dupa ce Iordache a cumparat 40% din 2Parale, retea specializata in marketing afiliat condusa de Dorin Boerescu. Marketingul afiliat reprezinta un tip de servicii online prin care un comerciant rasplateste unul sau mai multi afiliati (publisheri, bloggeri) pentru fiecare vizitator sau client adus, conform Wikipedia.
Managerul Leo Burnett, grup cu afaceri de peste 56 de milioane de euro in 2010, a spus ca agentia va avea pana in zece angajati anul acesta. El nu a precizat numele noii companii.
"Zona de comunicare va merge din ce in ce mai mult catre utilitar, iar cea digitala se va indrepta catre tranzactii. Asteptam o crestere semnificativa a ceea ce inseamna e-commerce. De aici vine interesul meu. Este doar primul pas in ceea ce priveste concentrarea noastra pe zona de comert electronic. In primul rand, vom lansa o noua agentie si vom mai si achizitiona companii", a explicat Stefan Iordache intr-un interviu pe care Wall-Street.ro il va publica in intregime in editia de maine.
Piata de comert electronic a fost estimata anul trecut la circa 300-400 milioane de euro.
Conducerea grupului de comunicare a avut o strategie care in ultimii ani s-a axat foarte mult pe zona de digital, in prezent Leo Burnett avand in portofoliu patru companii specializate pe online: iLeo (infiintata in 2006), Digital Star (2010), The Geeks (2010) si 2Parale (fondata in 2008 de Radu Spineanu), mai mult decat oricare alt grup de pe piata locala. Concentrarea pe acest domeniu vine din faptul ca tot mai multi oameni isi petrec timpul pe intern