Retailerul de imbracaminte pentru barbati Bigotti se pregateste pentru a intra pe Internet prin lansarea unui magazin online si tatoneaza ideea redeschiderii magazinuluiui de pe Calea Victoriei din Bucuresti, a declarat Cosmin Copaescu, general manager al companiei.
„Retailul stradal are sanse mari doar in anumite orase, mai ales in Bucuresti, in Centrul Vechi si Calea Victoriei, in opinia lui Cosmin Copaescu, care adauga ca in continuare lipsa locurilor de parcare reprezinta o problema pentru centrul Capitalei. “Ne uitam sa revenim in Calea Victoriei, care este mai atractiva decat Centrul Vechi in momentul de fata. In Centrul Vechi este potential doar pentru un magazin mic. In mod natural, scaderea chiriei ar trebui sa fie 30-40% pe Calea Victoriei comparativ cu perioada de dinainte de criza”, ne-a declarat Cosmin Copaescu, managerul Bigotti.
Retailerul si-a bugetat pentru 2012 o crestere a cifrei de afaceri de 10-15% comparativ cu anul trecut, cand compania a inregistrat circa 7 mil. euro, in stagnare fata de 2010 si in scadere in raport cu „perioada de glorie, 2007-2008”. Anul acesta evolutia vanzarilor a fost atipica din cauza vremii, astfel incat ianuarie si februarie au fost pe minus, iar in martie Bigotti a reusit sa recupereze declinul, revenind pe crestere.
Bigotti pregateste pentru anul acesta lansarea unui magazin online printr-o investitie initiala de 100.000 de euro. “Pe online stocurile vor conta foarte mult. Vom avea preturi mai mici sau vom oferi servicii suplimentare, ramane sa alegem strategia cea mai potrivita”, spune Cosmin Copaescu.
In ansamblu, retalul de imbracaminte pentru barbati a stagnat anul trecut. “In continuare, este o diferenta mare intre Bucuresti si restul tarii. Mall-ul din Baneasa incepe sa prinda maturitate de la an la an, insa sunt centre comerciale in tara care nu au forta sociala sa evolueze. Si in Bucure