* zilele acestea a fost pusă la pământ copertina metalică din dreptul peronului secundar de la liniile 2 şi 3 ale staţiei CFR * de mai multă vreme oprirea trenurilor în gară se face numai la linia 3, pentru că liniile 1 şi 2 au fost scoase cu tot cu traverse
Lucrările de reabilitare şi modernizare a staţiei CFR Brăila sunt în plină desfăşurare. În weekendul abia încheiat, gălăţenii de la SC "Arcada", liderii asocierii care se ocupă de contractul cu Gara Brăila, au demontat copertina metalică de pe peronul secundar din dreptul liniilor 2 şi 3 ale staţiei CFR. Cu ajutorul unei macarale şi a aparatelor de sudură, rând pe rând, bucăţile metalice din structura copertinei au fost puse la pământ. În locul vechii structuri metalice ar urma să fie realizată o altă copertină. De remarcat este faptul că, până la acest moment, au fost scoase inclusiv şinele metalice, dar şi traversele betonate la liniile 1 şi 2 ale gării pe toată lungimea staţiei. Astfel că trenurile care trec prin Gara CFR Brăila opresc de ceva vreme doar la linia 3, călătorii fiind nevoiţi să traverseze o pasarelă din lemn pentru a ajunge la ieşirea din staţie. În plus, a fost blocată şi o jumătate din clădirea principală a gării, în urma demolărilor la interior rezultând cantităţi mari de moloz.
Reamintim că la finele anului trecut, Ministerul Transporturilor a semnat la nivel naţional opt contracte în valoare de circa 216 milioane euro pentru proiecte de infrastructură feroviară, finanţate din fonduri europene, privind modernizarea a cinci gări, reabilitarea a cinci tuneluri şi reabilitarea unui tronson de cale ferată. Printre contractele semnate se numără şi proiectul cu o valoare de aproape 8 milioane de euro, ce vizează reabilitarea şi modernizarea Gării din Brăila. De lucrări se ocupă un consorţiu format din două firme româneşti, una din Galaţi, iar cealaltă din Constanţa, precum şi