Ediţia specială a emisiunii "România, te iubesc!", difuzată de ProTv în ziua de Florii, a fost lider de audienţă. Ediţia de duminică seara, în care corespondenţii Ştirilor ProTv Alex Dima şi Paula Herlo au prezentat trei poveşti cutremurătoare prin care au vrut să arate telespectatorilor că "Oamenii sunt Lumina", a fost urmărită în minutul de aur, 18:56, de aproape 2.000.000 de români.
Pe tot parcursul emisiunii, difuzată între 18:00 şi 18:58, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache.
Datele mai arată că Pro Tv a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,2 puncte de rating şi 19,6 procente din cota de piaţă a obţinut ProTv, în medie, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al II-lea, înregistra 5,2 puncte de rating şi 14,1% din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a fost tot numărul 1 şi a obţinut, în medie, un rating de 5,9 puncte şi 14,1 procente din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, următoarea clasată, cu 4,8 puncte de rating şi 11, 3 procente din cota de piaţă.
Ediţia specială a emisiunii "România, te iubesc!", difuzată de ProTv în ziua de Florii, a fost lider de audienţă. Ediţia de duminică seara, în care corespondenţii Ştirilor ProTv Alex Dima şi Paula Herlo au prezentat trei poveşti cutremurătoare prin care au vrut să arate telespectatorilor că "Oamenii sunt Lumina", a fost urmărită în minutul de aur, 18:56, de aproape 2.000.000 de români.
Pe tot parcursul emisiunii, difuzată între 18:00 şi 18:58, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, potrivit unu