Dacia a fost, in 2011, cea mai bine vanduta masina in Romania, iar, pentru acest an, producatorul auto autohton tinteste sa isi consolideze pozitia de lider. De asemenea, spera sa isi mareasca vanzarile in Franta, iar in 2013 va intra pe piata din Marea Britanie.
Reprezentantul Dacia, Roxana Evanghelie, a declarat, pentru Ziare.com, ca producatorul auto spera sa isi pastreze anul acesta cota de piata in Romania la nivelul celei din 2011, cand a vandut peste 30.800 de autovehicule, odata cu lansarea programului Rabla.
Compania nu a dorit sa dezvaluie cand va fi lansat noul model Logan, insa a relatat ca urmeaza sa lanseze un nou vehicul utilitar, care va avea si o versiune pentru pasageri.
Cum promoveaza Dacia imaginea Romaniei in lume?
Dacia este un bun ambasador al Romaniei peste hotare prin vanzarile realizate in tari ale Europei Occidentale, dar mai ales prin rezultatele foarte bune inregistrate in clasamentele internationale de calitate din tari in care clientii sunt foarte exigenti. Totodata, expertiza inginerilor romani, care contribuie la noile modele din gama entry si pleaca in schimburi de experienta in alte uzine ale Grupului Renault, contribuie la cresterea imaginii Romaniei in Grupul Renault si implicit in lume.
Ce vanzari va asteptati sa aveti in acest an, in Romania?
Vanzarile Dacia pe piata din Romania sunt influentate in mod inevitabil de evolutia de ansamblu a pietei auto locale pe parcursul anului 2012. In acest sens, daca la inceputul acestui an ne asteptam la o crestere a pietei (sustinuta de ameliorarea vanzarilor de flote auto, catre persone juridice), lipsa unui program Remat la inceputul acestui an a marcat un recul puternic al vanzarilor, fiind afectati mai ales clientii persoane fizice. Ne confruntam cu o lipsa de previzibilitate in piata, ceea ce face dificila o estimare,