Xerox România şi-a consolidat cota de piaţă pe segmentul imprimantelor laser în 2011, atât ca valoare cât şi ca volum al vânzărilor, urmărindu-și strategia sa de business concentrată pe întreprinderi mici și mijlocii, iar anul acesta va continua această strategie, lansând programul Partner Print Services.
Potrivit datelor IDC , numărul de unități vândute de companie a crescut cu 72% în 2011, comparativ cu 2010 - Xerox România răspunzând nevoilor specifice ale IMM-urilor şi birourilor mici cu echipamente A4 şi servicii post-vânzare. Astfel, în 2011, cota de piaţă ca volum a Xerox România a ajuns la 12,6%, în creștere de la 8,5% în 2010.
„La începutul anului 2011 ne-am propus să ne creştem cota de piaţă pe segmentul IMM-urilor, atât cu produsele, dar și cu serviciile noastre”, a spus Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox România. „Pentru noi, IMM-urile au reprezentat o sursă de creştere importantă, după paisprezece ani în care am reuşit să construim un portofoliu puternic de clienți pe segmentul serviciilor, concentrându-ne în mod special pe companii mari locale şi multinaționale”, a adăugat Pantelimon.
Acoperirea foarte bună în rândul organizaţiilor mari, atât cu servicii, cât şi cu produse, a permis Xerox să se extindă prin intermediul partenerilor săi şi să-şi crească cota pe o piaţă aflată deja în creştere. Potrivit raportului IDC – “HCP (Hardcopy Peripherals) Tracker”, în România, piaţa totală de imprimante laser a crescut cu 16,5% în 2011 ca volum total de vânzări (număr de unităţi vândute).
Cota de piaţă valorică a companiei a crescut și ea de la 20,1% în 2010 la 28,4% în 2011, poziţionând Xerox România ca lider pe segmentul imprimantelor laser. Aceasta a fost susţinută de un mix bun al produselor şi de portofoliul variat de multifuncţionale şi echipamente de producţie.
Creşterea cotei valor