"Evident că voi vinde şi acest business cât de repede se poate. Atunci când va ajunge la vânzări de 2 miliarde de euro îl vând. În prezent estimez că va ajunge la acest nivel în aproximativ doi ani", este una dintre declarațiile pe care omul de afaceri Dinu Patriciu le făcea despre noua lui rețea de magazine, mic.ro.
Ce mai declara Dinu Patriciu în 2010, anul în care a deschis Mic.ro:
"Dorinţa mea este să distrug acest tip de comerţ care nu are nici o legătură cu comerţul românesc şi care distruge ţesutul urban. Vreau să îi văd dând colţul. Oamenii vor face drumuri cât mai rare cu putinţă la marile suprafeţe de retail (hypermarket, cash & carry, supermarket n.red)“.
„Ne ajung 20 de ani de mimetism faţă de forme străine care au pervertit un comerţ vechi de sute de ani“.
“Am depăşit punctul de break even (nivel la care cheltuielile sunt la acelaşi nivel cu veniturile) al întregii reţele. Sunt magazine care vând de 2.000 de euro pe zi, altele de 1.000 de euro şi unele de 200-300 de euro pe zi. Media este de 730 de euro pe zi".
"Am aflat că Mercedesul unui propietar de băcănie bloca un Mic.ro mobil, ca să nu îi facă concurenţă. Probabil că vor trebui foarte multe Mercedes-uri şi Maserati în oraşul asta ca să le poata blocă pe toate”.
“Mă stânjeneşte privirea uşor jenată, uşor ironică a celor care îmi vorbesc şi care au în cap numai faptul că am trecut de la o rafinărie la mici magazine".
"90% din produsele din magazinele Mic.ro vor fi fabricate la nivel local, ceea ce ne va permite să venim cu preţuri mici pe piaţă.
RVA Insolvency, administratorul judiciar din celebrele dosare Mic.ro și Minimax Discount, intrate în insolvență în februarie 2012, va cere oficial declanșarea procedurii falimentului pentru cele două rețele de magazine cu discount.
Citiţi şi:
Falimente în