S-a întors moda retro. Un galant Ford Roaster din 1928 a făcut furori zilele trecute pe străzile Capitalei. Şoferii îl sorbeau din priviri, invidioşi că nu deţin şi ei o astfel de bijuterie. Profitând de vremea frumoasă de afară, şoferul frumoasei maşini de epocă şi-a scos fiul la o plimbare prin zona Piaţa Charles de Gaulle. S-a întors moda retro. Un galant Ford Roaster din 1928 a făcut furori zilele trecute pe străzile Capitalei. Şoferii îl sorbeau din priviri, invidioşi că nu deţin şi ei o astfel de bijuterie. Profitând de vremea frumoasă de afară, şoferul frumoasei maşini de epocă şi-a scos fiul la o plimbare prin zona Piaţa Charles de Gaulle.
Străzile Capitalei au fost invadate de maşini de istorie. Bucureştenii nu se mai înghesuie să-şi cumpere maşini ultimul răcnet, ci îşi scot din garaj artileria grea: autoturismele de epocă, adevărate bijuterii pe patru roţi.
Este o modă care nu trece atât de uşor. O maşină de epocă nu înseamnă doar un model şi o marcă care s-au oprit din fabricaţie acum 25 ani, înseamnă spirit, un hobby, plăcere, distracţie şi amintiri aprinse.
Pentru unii oameni acestea sunt doar nişte vechituri recondiţionate după care îşi întorc capul pe stradă pentru că sunt deosebite sau diferite de celelalte maşini, însă pentru pasionaţii care au achiziţionat o astfel de maşină sau o moştenesc este ceva deosebit, amintiri, raliuri şi aventuri. Chiar dacă este destul de scumpă întreţinerea unei astfel de maşini, proprietarii nu au nimic împotrivă. Sunt mândri că deţin aşa ceva şi se mai salvează financiar atunci când le închiriază la diferite evenimente, fie că este vorba de o nuntă, botez sau chiar o mică plimbare pe străzile "Micului Paris".