După ce a cumpărat aplicaţia de foto-sharing, Instagram, Facebook trebuie să se lupte cu diferenţele dintre cele două reţele şi cu reacţia utilizatorilor fideli de Instagram.
Astfel, una din marile mize, pe lângă cea economică, pentru Facebook este cucerirea publicului Instagram. Potrivit unui studiu realizat de Experien Hitwise, oamenii care folosesc Instagram sunt mai tineri decât cei de pe Facebook.
„Audienţa este foarte tânără pe Instagram, mai mult de jumătate dintre vizitatorii Instagram având vârsta sub 35 de ani", au declarat reprezentanţii Experian Hitwise.
Studiul a mai arătat că majoritatea utilizatorilor de pe Instagram sunt cuprinşi în grupa de vârstă 18-34 de ani, în timp ce pe Facebook, majoritate au 25-35 sau peste 55 de ani.
De ce a plătit Facebook un miliard de dolari
Mişcarea comercială care a şocat lumea internetului a provocat furia utilizatorilor de Instagram, aceştia simţind că le-a fost furat un bun drag şi că un imperiu le-a achiziţionat mica lor insulă.
Postul lui Mark Zuckerberg de pe pagina lui de Facebook a avut 134.000 de like-uri, dar mulţi utilizatori s-au plâns de această mişcare. O femeie a scris că achiziţia este „ca şi cum ai pune unt de arahide cu ciocolată la un loc". De asemenea, o mulţime de oameni au scris „RIP Instagram. E o mişcare greşită" (Dumnezeu să odihnească în pace Instagram).
„Vă rog, nu lăsaţi Facebook să ne distrugă", a mai scris un alt utilizator. Mulţi se tem că Facebook va împiedica cei 30 de milioane de utilizatori să împartă pozele lor cu alte reţele sociale. Momentan, Instagram permite distribuirea pozelor pe Facebook, Twitter, Tumble şi alte reţele sociale.
Mark Zuckerberg, şeful de la Facebook, a reacţionat în faţa criticilor, încercând să liniştească spiritele. „Trebuie să ne gânduim bine cum vom construi şi dezvolta Instagram. Ne vom concentra pe caracteristi