O comisie formată la nivelul Serviciului de Medicină Legală Braşov a stabilit că Şerban Huidu era apt să conducă maşina în momentul în care a provocat accidentul în care au murit trei oameni.
Concluziile expertizei medico-legale vor fi depuse mâine la dosar. Până în data de 13 aprilie, avocatul lui Şerban Huidu poate depune obiecţiuni la expertiza criminalistică.
"În situaţia în care se vor formula obiecţiuni, poliţistul şi procurorul de caz vor aprecia dacă sunt întemeiate, iar în acest caz se va dispune efectuarea unei noi expertize sau a unei expertize suplimentare, depinde ce se contestă. În caz contrar, dacă obiecţiunile nu sunt motivate, ele vor fi respinse", a spus, pentru "Adevărul", Carmina Reit, prim-procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Braşov.
Avocaţii familiilor celor trei victime decedate au studiat raportul şi nu vor formula contestaţie.
Expertiza criminalistică a stabilit că Şerban Huidu nu a derapat atunci când a intrat pe contrasens şi a lovit autoturismul Dacia Logan, în localitatea Timişul de Sus. În momentul impactului, Şerban Huidu avea o viteză de 87 de km/h, iar Dacia Logan mai puţin de 40 km/h. Expertiza nu a putut stabili viteza avută de cele două maşini înainte de impact. Prim-procuror - în cazul lui Huidu: "Ancheta nu se prelungeşte în mod artificial"
O comisie formată la nivelul Serviciului de Medicină Legală Braşov a stabilit că Şerban Huidu era apt să conducă maşina în momentul în care a provocat accidentul în care au murit trei oameni.
Concluziile expertizei medico-legale vor fi depuse mâine la dosar. Până în data de 13 aprilie, avocatul lui Şerban Huidu poate depune obiecţiuni la expertiza criminalistică.
"În situaţia în care se vor formula obiecţiuni, poliţistul şi procurorul de caz vor aprecia dacă sunt întemeiate, iar în acest caz se va dispune efectuarea unei noi expertize sau a u