In cafenelele din Dubai, noua moda e camelccino, o bautura ce are la baza laptele de camila. Si shake-urile avand aceeasi materie prima sunt savurate de localnici si sorbite cu interes de turisti.
Moda era anuntata de acum cativa ani, de cand compania Al-Nassma a inceput, in premiera, sa produca ciocolata avand la baza lapte de camila, informeaza CNN. Acum, mai multe cafenele servesc bauturi cu acest tip de lapte plin de vitamine, minerale, grasimi, carbohidrati, cu alte cuvinte o bautura completa.
Laptele de camila le este cunoscut beduinilor de secole, insa niciodata pana acum nu a fost produs la scara si vandut in acest fel. Pentru Emirate este un fel de a combina mandria locala cu o optiune sanatoasa.
Laptele de camila este mai scazut in grasimi si mai bogat in Vitamina C decat cel de vaca, spun oamenii de stiinta, un motiv in plus pentru ca turistii curiosi sa il incerce si sa exclame ca e departe de ce si-au imaginat, cu mult mai gustos.
Producatorii nu s-au oprit la bauturile pe baza de lapte de camila si la ciocolata, care se gasesc si in supermarketuri, Camelicious fiind deja un brand, ei scotand pe piata si un tip de branza din aceeasi materie prima.
Doua companii abia fac fata comenzilor, Emirates Industry for Camel Milk and Products si Al Nassma Chocolate, iar ambele primesc fonduri de la seici, care declara ca sunt motivati atat de dorinta de a promova un produs sanatos, cat si de profit.
In cafenelele din Dubai, noua moda e camelccino, o bautura ce are la baza laptele de camila. Si shake-urile avand aceeasi materie prima sunt savurate de localnici si sorbite cu interes de turisti.
Moda era anuntata de acum cativa ani, de cand compania Al-Nassma a inceput, in premiera, sa produca ciocolata avand la baza lapte de camila, informeaza CNN. Acum, mai multe ca