Reţeaua de socializare Google+ şi-a schimbat interfaţa grafică începând de astăzi, integrând mai bine posibilitatea de Hangout, conferinţe video cu prietenii şi adăugând o poză de profil mai mare şi un „Cover Photo" asemănător cu cel de pe Facebook.
De altfel, toată lumea a observat că actualul profil seamănă mult mai mult cu Facebook Timeline decât înainte, făcându-l de altfel să pară mai interactiv decât era până acum, Google+ fiind criticată pentru faptul că arată foarte simplu.
Ce este nou este o bară de meniu în stânga ecranului, faţă de cea clasică de deasupra profilului. Aceasta conţine butonul de Home, profilul utilizatorului, opţiunea Explore, unde oamenii pot găsi conferinţe Hangout disponibile chiar în acel moment, cercurile, jocurile şi multe altele. Pe această bară vor putea fi puse oricare alte aplicaţii dorite de către utilizator, în funcţie de frecvenţa cu care doreşte să le folosească.
De curând, analizele de piaţă au arătat că Google a ajuns la 170 de milioane de utilizatori, fiind pe locul trei în clasamentul reţelelor sociale.
Pentru mai multe detalii, Google a pregătit mai multe video-uri educative.