Pe masura ce Nicolas Sarkozy si Francois Hollande castiga electoratul transformand alegerile prezidentiale din Franta intr-o lupta dintre doi candidati, liderul extremei drepte franceze, pe pozitia a treia in cursa prezidentiala, a introdus o schimbare de strategie.
Sub sintagma "patriotism economic", Marine Le Pen si-a reorientat partidul dinspre discursul anti-imigratie catre economie si, in special, catre somaj si Uniunea Europeana, noteaza CNBC.
Patriotismul economic "este singura cale de a reface nivelurile pre-criza ale somajului, fara impunerea unor masuri de austeritate inumane" precum cele pe care trebuie sa le indure alte tari europene, a declarat Le Pen.
Aceasta a mai precizat ca, spre deosebire de contracandidatii sai, respinge "bautura otravitoare ultra-liberala", referindu-se prin aceasta sintagma la comertul si miscarea libere in cadrul granitelor UE.
Totodata, Le Pen se prezinta drept singurul candidat pentru prezidentiale care intentioneaza sa promoveze sintagma "fabricat in Franta" si sa indemne electoratul sa cumpere produse frantuzesti. De asemenea, intentioneaza introducerea unui impozit de 3 procente asurpa tuturor importurilor, astfel incat Franta sa-si trateze partenerii economici la fel cum acestia trateaza Franta, din perspectiva candidatei extremiste.
Pe masura ce Nicolas Sarkozy si Francois Hollande castiga electoratul transformand alegerile prezidentiale din Franta intr-o lupta dintre doi candidati, liderul extremei drepte franceze, pe pozitia a treia in cursa prezidentiala, a introdus o schimbare de strategie.
Sub sintagma "patriotism economic", Marine Le Pen si-a reorientat partidul dinspre discursul anti-imigratie catre economie si, in special, catre somaj si Uniunea Europeana, noteaza CNBC.
Patriotismul economic "este singura cale de a reface niv