ManpowerGroup România, una din cele mai mari companii locale cu activităţi în sectorul resurselor umane, mizează pe o creştere a afacerilor de 10 - 15% anul acesta, pe fondul creşterii cererii de angajaţi în regim temporar. În 2011 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 26,5 mil. euro, în creştere cu 43% faţă de anul precedent.
"Observăm o creştere a cererilor de la parteneri din sectoare diferite de afaceri, organizaţii care înţeleg că soluţiile flexibile în domeniul resurselor umane le ajută în creşterea eficienţei şi a productivităţii. Estimarea unei creşteri a cifrei de afaceri în 2012 se bazează în principal pe o extindere puternică a segmentului de muncă temporară, mai ales în domenii precum telecom şi banking", a spus Valentin Petrof, directorul general al ManpowerGroup România.
El a mai spus că în 2011 compania a înregistrat cele mai bune rezultate financiare de la înfiinţarea pe piaţa locală (2003) datorită noii structuri organizaţionale, a focusului mărit pe clienţi şi a măsurilor de reducere a costurilor. Petrof, 35 de ani, se află la conducerea Manpower din mai anul trecut, în locul Cameliei Stănculescu, care a condus compania timp de opt ani.
În 2011 prin intermediul companiei s-au angajat peste 6.800 de angajaţi temporari, în creştere cu 73% faţă de 2010. Angajarea în regim temporar oferă angajatorului posibilitatea de a renunţa mai uşor la acest tip de angajaţi în cazul în care producţia scade, nefiind obligaţi să negocieze cu aceştia pachete compensatorii sau să negocieze cu sindicatele procesul de restructurare. Creşterea numărului de angajaţi temporari a fost şi o consecinţă a intrării în vigoare a noului Cod al muncii în mai anul trecut, care a flexibilizat legislaţia în domeniul muncii temporare. Printre cele mai mari companii locale care folosesc forţă de muncă temporară se află R