Celebrul lanţ de restaurante a deschis, ieri, prima reprezentanţă din ţara noastră în Capitală. Încă de la ora deschiderii sute de pofticioşi s-au aşezat la rând pentru a pune mâna pe celebrele sendviciuri. Patronii sigur au avut de ce să se bucure, pentru că lansarea renumitului brand în România a fost un success fulminant. Coada a fost întreţinută de pofticioşi până seara târziu la ora închiderii.
Cel mai răspândit lanţ de fast-fooduri din lume a intrat, ieri, pe piaţa restaurantelor cu servire rapidă din România, fără prea mare tam-tam. Americanii de la Subway au ales România pentru a fi cea de-a 100-a ţară în care colosul îşi va vinde celebrele sandviciuri. Urmează alte 40 de fast-fooduri în regim de franciză în marile oraşe.
Opt lei un SUB
Specificul restaurantelor Subway îl constituie, de fapt, sandviciurile submarin „SUBs", preparate în faţa consumatorului de către cei numiţi „sandwich artists".„În România, am observat o creştere a cererii faţă de noi branduri gastronomice, mai mult decât în oricare altă ţară din Europa Centrală şi de Est. Românii devin preocupaţi de calitatea mâncării, dar şi de rapiditatea cu care este servită. Restaurantele Subway se poziţionează sub platforma «Eat fresh», care înglobează aceste aspecte identificate la consumatorii de aici", a declarat Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway România.
Gigantul american aduce pe piaţa noastră un meniu compus din 15 SUB-uri de bază, salate, tortillas, fursecuri, chipsuri, răcoritoare, ceaiuri şi specialităţi din cafea produsă sub marcă proprie. Pentru cei care sunt atenţi la greutate sau urmează un regim alimentar, americanii pun la dispoziţie o gamă de opt feluri de SUB-uri cu un conţinut de 6 grame de grăsime. Preţul unui SUB porneşte de la 8,5 lei şi creşte în funcţie de conţinutul ales de cumpărător.
Principalii concurenţi ai Subway în România vor