Proba eliminatorie care le-a testat creativitatea, „cutia misterelor” și preparatul specific bucătăriei franțuzești au ținut pe Pro TV pe cei mai mulți telespectatori.
Seara de marți a fost pentru concurenții „Master Chef” una foarte grea. Ei au trecut printr-o proba eliminatorie care le-a testat creativitatea, apoi a urmat testul-provocare „cutia misterelor” ce le-a pus la încercare imaginatia, iar la final au pregătit un preparat specific bucătăriei franțuzești. Aseara s-a decis numele celor 21 de concurenți care au pășit în bucătăria „Master Chef”, iar unul dintre ei a și părăsit competiția. Marți seară, Pro TV a fost din nou lider absolut de audiență, iar în minutul de aur aproape 3 milioane de români urmăreau competiția.
Pro Tv înregistra în minutul de maximă audiență, 21.49, un vârf de 19,3 puncte de rating si 41,8 % cota de piață. Emisiunea a fost lider de audiență pe întreg intervalul de difuzare, 20.26-22.29, pe toate categoriile de public.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro Tv a obținut o audiență medie de 14,5 puncte de rating și 33,8 procente din cota de piață. „Master Chef” se poziționează astfel pe locul doi în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment de anul acesta, fiind devansat doar de audiențele obținute de show-ul „Românii au talent”.