"Sunt un tip nostim!", se autocaracterizează, într-o reclamă, Stacy Quinney, unul dintre directorii numiţi marţi la conducerea Roman Copper, compania declarată câştigătoare a licitaţiei pentru Cupru Min Abrud. Personajul este cunoscut românilor prin faptul că a jucat rolul americanului dintr-o reclamă la ciocolata ROM.
Este vorba despre campania American ROM, realizată de McCann Erickson care a adus României două Grand Prix-uri în cadrul festivalului de Publicitate de la Cannes 2011 (Cannes Lions International Festival of Creativity).
"A fost un casting unde au participat mai multe persoane. Ce condiţii trebuia să îndeplinească personajul? Trebuia să fie o persoană foarte convingătoare, să creeze senzaţia că brandul a fost schimbat şi că firma a fost cumpărată de un american", au explicat pentru gândul surse din McCann Erickson.
A fost pentru prima dată când România a obţinut o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil. Preşedintele competiţiei, Terry Savage, a subliniat că "este primul leu de bronz pe care România l-a câştigat vreodată". Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/ relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brand building".
Pe contul său de Facebook, Stacy Quinney se mândreşte cu premiile obţinute de reclama unde a jucat. Tot aici el a postat mai multe fotografii cu el purtând pălărie de cowboy şi având puşcă şi pistoale, sau la pescuit.
Alături de Joel Hayes, care are cetăţenie americană, Stacy Quinney este fondator al companiei canadiene Valhalla Resources, cotată pe bursa de la Toronto şi care ar fi de fapt în spatele canadienilor de la Roman Copper, compania câştigătoare a licitaţiei pentru Cupru Min, potrivit Hotnews.
Stacy Quinney.Foto: Facebook
Quinney locuieşte în Bucureşti din 1996 şi are experienţă în afaceri