Revistele „GQ România“ şi „Glamour“ au fost preluate, oficial, de grupul de presă Mediafax. Publicaţiile vor apărea sub licenţa Condé Nast International.
După mai multe zvonuri în piaţa media, Mediafax a anunţat, joi, oficial, preluarea revistelor „GQ România“ şi „Glamour“, editate până acul de Liberis Publications, sub licenţă Condé Nast International.
„Noul nostru parteneriat cu Mediafax va înlesni menţinerea calităţii publicaţiilor GQ şi Glamour în România. Mediafax este partenerul ideal pentru ca afacerea noastră să se dezvolte“, anunţă Carol Cornuau, preşedinte al Condé Nast International - pieţe emergente, potrivit unui comunicat emis de grupul de presă.
„Ne încântă şi ne onorează să adăugăm portofoliului nostru în continuă expansiune publicaţii high-quality ca «GQ» şi «Glamour». Sunt două branduri care pot deveni motoare promiţătoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales într-o zonă unde creativitatea şi conţinutul pot genera o cotă mai bună de piaţă şi o audienţă mai loială“, a spus şi Orlando Nicoară, CEO al grupului Mediafax.
Condé Nast, o divizie a Advance Publications, este un reper al excelenţei în publicarea de multimedia. Condé Nast operează în acest moment pe 25 de pieţe, publicând 138 de reviste, peste 100 de site-uri şi peste 170 de aplicaţii de tabletă şi smartphone, sub nume celebre precum Vogue, GQ, Glamour, Wired, Condé Nast Traveller şi Vanity Fair. Cele mai recente acţiuni includ lansarea Vogue în Olanda, Condé Nast Traveller în India şi Rusia, GQ în Brazilia şi Turcia, AD în China şi India, Glamour în Brazilia.