Proiectul de rebranding al Grupului Ţiriac a obţinut două premii în cadrul competiţiei Transform Awards 2012, premiul Gold la categoria Best Rebrand by region: Eastern Europe şi premiul Bronze la categoria Best Brand Consolidation.
Transform Awards este un concurs european dedicat rebrandingului, repoziţionării şi tranformării de brand. Noul logo al brandului Tiriac este reprezentat printr-un blazon ce reuneşte simbolic cele patru valori ale grupului: rezistenţă, viziune, stabilitate şi integritate.
Procesul de rebranding al Grupului Ţiriac s-a implementat pe parcursul anului 2011 în toate companiile şi pe toate liniile de business Ţiriac Holdings. Ţiriac Holdings reuneşte în prezent peste 40 de companii private autohtone, activând în principal în domeniile auto, imobiliare, servicii financiare şi transport aerian.
Proiectul de rebranding al Grupului Ţiriac a obţinut două premii în cadrul competiţiei Transform Awards 2012, premiul Gold la categoria Best Rebrand by region: Eastern Europe şi premiul Bronze la categoria Best Brand Consolidation.
Transform Awards este un concurs european dedicat rebrandingului, repoziţionării şi tranformării de brand. Noul logo al brandului Tiriac este reprezentat printr-un blazon ce reuneşte simbolic cele patru valori ale grupului: rezistenţă, viziune, stabilitate şi integritate.
Procesul de rebranding al Grupului Ţiriac s-a implementat pe parcursul anului 2011 în toate companiile şi pe toate liniile de business Ţiriac Holdings. Ţiriac Holdings reuneşte în prezent peste 40 de companii private autohtone, activând în principal în domeniile auto, imobiliare, servicii financiare şi transport aerian.