Imaginea alaturata era singurul lucru care putea fi vazut, joi dupa-amiaza, pe site-ul candidatului PDL la Primaria Capitalei, Silviu Prigoana. Pare a fi un ou cu mustata si ochelari, care ureaza vizitatorilor "Paste fericit". Dar "nu este un ou, este un hopa-mitica - oricum l-ai suci, ajunge mereu in pozitia initiala", a tinut sa precizeze Prigoana pentru HotNews.ro.
Pe site-ul Prigoana.ro, pe fundal "verde Rosal", desenul inlocuieste un alt simbol de campanie - pliciul - folosit pe bannere stradale care au aparut deja in unele zone din Bucuresti. Daca, pe site-ul propriu si in alte materiale electorale, Silviu Prigoana apeleaza la simboluri comparabile cu "ardeiul" folosit odinioara de Traian Basescu, pe pagina de Facebook el pastra, joi, un ton oficial: candidatul le promitea oamenilor ca pot sa castige un loc de consilier general daca au un proiect pentru Bucuresti. In schimb, pe Twitter apare din nou "hopa-mitica", pe fondul unor oua rosii si galbene.
Campania electorala a lui Prigoana a inceput si pe site-urile televiziunilor pe care el si familia lui le controleaza, Taraf TV si Etno TV, unde vizitatorii sunt invitati sa ii dea "like" pe Facebook. Acelasi mesaj apare si pe site-ul revistei "Taifasuri", fondata tot de Prigoana.
Candidatul PDL a declarat pentru HotNews.ro ca pentru promovarea in campanie lucreaza direct cu doi oameni cu care a lucrat si la ultimele alegeri, Alexandru Niculescu si Valeriu Ivan.
Alexandru Niculescu a declarat, la randul sau, ca de aceasta campanie "eu ma ocup. E o echipa de creatie formata din patru oameni". Intrebat daca agentia GMP are vreo implicare in campania lui Prigoana pentru Primaria Capitalei, Niculescu a spus ca nu.
Intrebati in legatura cu eventuala implicare a lui Tal Silberstein in campania lui Silviu Prigoana, despre care a scris Gandul, Silviu Prigoana si Alexandru N