Băncile care majorează comisioanele vor pierde clienţi, pentru că aceştia se vor duce acolo unde sunt mai bine trataţi şi au costuri mai mici, a declarat Mişu Negriţoiu, directorul general al ING Bank România.
"Piaţa bancară locală este foarte competitivă. Rapoartele noastre arată că clienţii se duc acolo unde se simt mai bine, unde sunt mai bine trataţi, unde au costuri mai mici. Multe comisioane va trebui să scadă pentru că serviciile pe care ca bancă le acorzi clienţilor sunt mai puţine şi te costă mai puţin. Serviciile bancare trebuie să te coste mai puţin în România, în continuare", a spus Negriţoiu, prezent la lansarea unei platforme educative dedicată serviciilor de internet banking.
El a adăugat că platforma ING Bank le va permite clienţilor să compare serviciile furnizate de bancă cu ale altor jucători de pe piaţă şi să decidă în cunoştinţă de cauză. Denumit www.ebank-ing.ro, noul site explică produsele şi serviciile de internet banking ale ING Bank şi cum funcţionează acestea.
Prin intermediul secţiunii "e-ducativ", site-ul prezintă un dicţionar de e-banking care include o gamă largă de definiţii pentru termenii din domeniu şi articole pe teme de internet banking.
De asemenea, platforma prezintă un istoric care să familiarizeze cititorii cu modul în care au evoluat în timp produsele şi serviciile de internet banking în secţiunea "e-storic" şi, în plus, invită utilizatorii să ofere sugestii sau să lanseze subiecte de discuţie prin intermediul secţiunii "e-xprimă-te".
"Ştim că produsele bancare pot fi uneori o ecuaţie de neînţeles, a cărei complexitate le dă bătăi de cap clienţilor. Este motivul pentru care ING Bank s-a concentrat mereu pe lansarea de produse inovatoare, uşor de înţeles şi de folosit, care să ofere cât mai multă flexibilitate. Dacă recent am lansat versiunea Home'Bank pentru telefoane inteligente şi facil