În timp ce Apple încă aderă la strategia unei oferte limitate de produse noi, dar promovate agresiv şi vândute în volume uriaşe, Samsung a optat pentru o tactică de saturare a pieţei cu tot felul de tablete Android, în încercarea de a acoperi fiecare format, nivel de echipare sau gamă de preţuri cu putinţă, scrie portalul go4it.ro.
Având deja atât de multe tablete lansate, multe dintre ele fiind chiar de succes, Samsung a ales să prezinte noua serie Galaxy Tab 2 doar ca o ediţie îmbunătăţită a tabletelor Galaxy Tab de acum câteva luni.
Prin urmare, specificaţiile noii tablete Samsung Galaxy Tab 2 10.1 sună destul de familiar: ecran cu rezoluţie 1280x800 pixeli, 16 GB memorie internă şi slot pentru card microSD, cameră foto de 3 MP pe spatele carcasei, respectiv acelaşi procesor dual-core la 1 GHz produs de Texas Instruments. Alături de design-ul exterior, la capitolul îmbunătăţiri intră şi sistemul de operare Android Ice Cream Sandwich, promis de Samsung şi pentru versiunile mai vechi ale tabletei, dar amânat din motive mai mult sau mai puţin justificate.
Printre noutăţi se numără şi un set de difuzoare stereo frontale, dispuse către laturile ecranului, respectiv un transmiţător infraroşu pe care îl putem folosi în combinaţie cu aplicaţia Smart Remote pentru a controla mai toate dispozitivele dintr-o configuraţie Home Theater (chiar şi pe cele care nu sunt produse de Samsung).
La pachet vine şi un abonament gratuit pe 1 an la serviciul Dropbox de stocare online, unde avem la dispoziţie 50 GB în care să depozităm colecţia de poze, muzică şi filme.
În timp ce preţul de 400 dolari recomandă tableta Samsung Galaxy Tab 2 10.1 drept un produs high-end şi competitor direct pentru iPad 2, Samsung Galaxy Tab 2 7.0 este adresat segmentului midrange şi ţinteşte către un preţ mult mai rezonabil de 250 dolari.
Configuraţia tabletei include acela