De la momentul lansarii oficiale, in martie anul acesta, si pana in prezent, lantul de magazine La Doi Pasi, franciza a Metro Cash & Carry, s-a extins pana la 151 de unitati functionale.
In urma cu o luna si jumatate, lantul avea 81 de unitati care functionau dupa standardele Metro Cash & Carry. Alte 120 erau la vremea respectiva in curs de amenajare.
In prezent, numarul magazinelor remodelate ajunge la 151, potrivit site-ului lantului La Doi Pasi. Dintre acestea, 8 se afla in Bucuresti.
Reteaua de magazine de cartier La Doi Pasi a aparut dupa ce Metro Cash & Carry a derulat un program prin care a asistat 2.000 de comercianti sa-si remodeleze magazinele.
Prin aceasta franciza, Metro Cash ofera revanzatorilor (micilor comercianti) instruire si consultanta privind alcatuirea sortimentatiei, monitorizarea preturilor si asistenta pentru activitatile de marketing, pe cand administrarea si finantarea afacerii in sine ramane in grija proprietarului.
La fiecare doua saptamani, Metro publica brosuri publicitare si promoveaza selectiv produsele proaspete, inclusiv pe cele marca proprie din magazinele La Doi Pasi, unitati care comercializeaza fiecare, in medie, 1.500 de articole.
Citeste si:
Cum arata magazinele La Doi Pasi, cel mai nou pariu al Metro in comertul de proximitate [FOTO]
Cum si-au cumparat Metro, Carrefour si Mega Image biletul de intrare in comertul de cartier