Aprilie este prin tradiţie o lună mai bună din punctul de vedere al vânzărilor comparativ cu martie. Paştele din acest an nu a reuşit decât să mişte puţin vânzările.
"În anii de boom sărbătorile pascale se simţeau puternic în vânzări. Acest lucru nu mai este valabil astăzi, când Paştele nu are decât un efect minim asupra vânzărilor. Simţim într-adervăr o creştere, însă este vorba de o creştere mică", spune Filip Schwartz, acţionarul majoritar şi directorul Otter Distribution.
De aceeaşi părere este şi Dan Pavel, acţionarul majoritar al retailerului Benvenutti.
El spune că acum circa un deceniu vânzările creşteau în săptămâna de dinainte de Paşte cu peste 100%.
"Acum obiceiul românilor de a se înnoi de Paşte s-a estompat. Creşteri de vânzări observăm doar în joia şi vinerea de dinainte de Paşte".
Aprilie este prin tradiţie o lună mai bună din punctul de vedere al vânzărilor comparativ cu martie. Paştele din acest an nu a reuşit decât să mişte puţin vânzările.
"În anii de boom sărbătorile pascale se simţeau puternic în vânzări. Acest lucru nu mai este valabil astăzi, când Paştele nu are decât un efect minim asupra vânzărilor. Simţim într-adervăr o creştere, însă este vorba de o creştere mică", spune Filip Schwartz, acţionarul majoritar şi directorul Otter Distribution.
De aceeaşi părere este şi Dan Pavel, acţionarul majoritar al retailerului Benvenutti.
El spune că acum circa un deceniu vânzările creşteau în săptămâna de dinainte de Paşte cu peste 100%.
"Acum obiceiul românilor de a se înnoi de Paşte s-a estompat. Creşteri de vânzări observăm doar în joia şi vinerea de dinainte de Paşte".