Comtesse du Barry, magazine de gastronomie şi vinuri premium, au înregistrat o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor în această perioadă comparativ cu perioada premerergătoare Paştelui 2011. Aproximativ jumătatea din vânzările acestor zile reprezintă achiziţiile făcute de persoanele fizice, restul de 50% fiind reprezentate de cadourile făcute de firme.
"Ne aşteptam la o creştere în această perioadă pentru că am lucrat mult pe partea de game", a spus Cristi Preotu, director asociat al Le Manoir, care deţine magazinele Comtesse du Barry. El a observat că achiziţiile făcute de companii s-au polarizat: dacă înainte cele mai multe erau pe segmentul mediu , acum majoritatea sunt cele cu preţuri joase, în timp ce numai câteva sunt cu preţuri foarte mari.
În cea de-a doua categorie intră şi un cadou de 4.000 de euro, cel mai scump vândut de companie în această perioadă. Totodată, miercuri, Le Manoir a reuşit să vândă vinuri de 20.000 de euro în cadrul Licitaţiei de vinuri rare, organizată în România împreună cu casa de licitaţii Artmark. La această a doua licitaţie de profil au fost adjudecate 23 din cele 28 de loturi licitate. Cel mai scump lot, şi principala vânzare a serii, a fost vândut la 4.600 de euro, acesta fiind preţul de pornire.
Comtesse du Barry, magazine de gastronomie şi vinuri premium, au înregistrat o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor în această perioadă comparativ cu perioada premerergătoare Paştelui 2011. Aproximativ jumătatea din vânzările acestor zile reprezintă achiziţiile făcute de persoanele fizice, restul de 50% fiind reprezentate de cadourile făcute de firme.
"Ne aşteptam la o creştere în această perioadă pentru că am lucrat mult pe partea de game", a spus Cristi Preotu, director asociat al Le Manoir, care deţine magazinele Comtesse du Barry. El a observat că achiziţiile făcute de companii s-au polarizat