Deşi astăzi este ultima zi în care avocaţii părţilor pot depune obiecţiuni la expertiză, avocatul lui Şerban Huidu a decis să nu conteste raportul.
Update 13.53 Avocatul lui Şerban Huidu nu a depus obiecţiuni, însă expertul parte al acestuia a depus un punct de vedere cu privire la dinamica producerii accidentului, punct de vedere care a vizat mai exact motivele pătrunderii pe contrasens a SUV-ului condus de Şerban Huidu. În aceste condiţii, dacă poliţistul şi procurorul de caz constată că argumentele expertului parte sunt întemeiate, ar putea dispune fie o completare a raportului de expertiză fie chiar efectuarea unei noi expertize.
„Am declarat în mod public că nu voi depune obiecţiuni. Lăsăm organele de cercetare penală să-şi facă datoria. Până acum ancheta s-a desfăşurat normal şi nu avem ce obiecta", a spus avocatul lui Şerban Huidu, Ion Mînjina. Avocaţii familiilor celor trei victime decedate au decis şi ele că nu vor formula contestaţie.
Şerban Huidu nu a derapat
În aceste condiţii, poliţistul şi procurorul de caz vor analiza probatoriul existent la dosar şi vor stabili dacă mai sunt de efectuat acte de urmărire penală şi dacă mai trebuiesc administrate noi probe. În caz contrar, dacă probatoriul existent este suficient, atunci procurorul îi va prezenta lui Şerban Huidu întreg materialul de urmărire penală şi va dispune trimiterea lui în judecată.
Huidu avea 87km/oră. Raportul de expertiză a ajuns la Braşov
Expertiza criminalistică a stabilit că Şerban Huidu nu a derapat atunci când a intrat pe contrasens şi s-a izbit autoturismul Dacia Logan. În momentul impactului, Şerban Huidu avea o viteză de 87 de km/h, iar Dacia Logan mai puţin de 40 km/h. Expertiza nu a putut stabili viteza avută de cele două maşini înainte de impact. La dosar a ajuns şi raportul medico-legal, care a stabilit că Şerban Huidu era apt că conducă ma