Episodul şase al serialul „Las Fierbinţi”, difuzat aseară de Pro Tv, a fost urmărit aseară de milioane de telespectatori, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache.
Cifrele arată că atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, serialul de comedie a fost lider absolut de audienţă, pe toata durata episodului, difuzat între 20:24 şi 21:27.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTv a înregistrat, în medie, 8,6 puncte de rating şi 22,5% din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult decât Antena 1, care a înregistrat 4,7 puncte de rating şi 12,3 procente din cota de piaţă.
Şi publicul din mediul urban şi-a petrecut seara pe Pro Tv, urmărind serialul “Las Fierbinţi”, după cum arată şi cifrele de udienţă pe acest segment de public. Astfel, publicul din mediul urban a înregistrat, în medie, 8 puncte de rating şi 17,7% din cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al II-lea, obţinea 5,1 puncte de rating şi 11,2 puncte de rating.
În minutul de aur, 21:25, peste 2.000.000 de români erau cu ochii pe aventurile savuroase ale personajelor din “Las Fierbinţi”.
Episodul şase al serialul „Las Fierbinţi”, difuzat aseară de Pro Tv, a fost urmărit aseară de milioane de telespectatori, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache.
Cifrele arată că atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban, serialul de comedie a fost lider absolut de audienţă, pe toata durata episodului, difuzat între 20:24 şi 21:27.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTv a înregistrat, în medie, 8,6 puncte de rating şi 22,5% din cota de piaţă, de aproape două ori ma