Audi a vândut cele mai multe autoturisme premium, în România, de la începutul anului. Producătorul din Ingolstadt a depășit BMW și Mercedes-Benz, ocupanții locurilor doi, respectiv, trei, în acest clasament dominat autoritar de mărcile germane. Sursa: AUDI
Mărcile germane au dominat cu neștirbită autoritate piața de autoturisme premium din România în primul trimestru al anului.
Clasamentul vânzărilor de mașini noi a cunoscut însă o modificare la vârf, după cum consemnează statistica Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
Dacă BMW termina 2011 pe prima poziție, Audi a devenit producătorul numărul unu în perioada ianuarie-martie 2012, cu un total de 479 de autoturisme livrate.
BMW a coborât pe doi, cu 431 de mașini comercializate, în timp ce Mercedes-Benz s-a obișnuit cu poziția a treia (405 unități).
Gama de segment mediu A4 și SUV-ul intermediar Q5, fiecare cu câte 82 de unități comandate, au fost cele mai de succes propuneri ale portofoliului Audi.
Range Rover a vândut 130 de automobile, iar Volvo - 107, acestea fiind singurele mărci premium care au mai depășit suta de unități pe primul trimestru.
Alfa Romeo, Porsche, Lexus, Infiniti și Jaguar n-au reușit nici măcar împreună să adune o sută de unități comercializate până la finele lunii martie, potrivit APIA.