Furnizorii de utilităţi din Craiova îi anunţă pe cetățeni că sunt la datorie 24 de ore din 24 chiar şi în perioada Sărbătorilor Pascale. Deşi nu sunt de dorit, incidentele neplăcute pot apărea în orice moment, tocmai de aceea Compania de Apă Oltenia, SC Salubritate Craiova şi Regia de Termoficare Craiova, GDF Suez şi CEZ au pregătite şi în această perioadă echipe de intervenţii urgente. În cazul proprietarilor de apartament, cel mai indicat ar fi să sune mai întâi la asociaţia de proprietari, adică pe administratorul asociaţiei, sau pot suna direct la furnizorul în cauză. Dacă apare o avarie la una dintre conductele de furnizare apă caldă, pot apela dispeceratul Regiei Autonome de Termoficare la numărul de telefon 0251/533 695. Dacă au probleme cu apa rece, pot apela la numărul de telefon 0251/422 119, iar dacă problemele sunt la platforma de gunoi, apelează serviciul de salubritate la numărul 0251/422 733.
Pentru GDF Suez, distribuitorul de gaze, şi pentru CEZ, craiovenii care au probleme în perioada Sărbătorilor pot apela 0251/936 pentru gaze şi la 0251/929 pentru deranjamentele la reţeaua de electricitate. Furnizorii de utilităţi din Craiova îi anunţă pe cetățeni că sunt la datorie 24 de ore din 24 chiar şi în perioada Sărbătorilor Pascale. Deşi nu sunt de dorit, incidentele neplăcute pot apărea în orice moment, tocmai de aceea Compania de Apă Oltenia, SC Salubritate Craiova şi Regia de Termoficare Craiova, GDF Suez şi CEZ au pregătite şi în această perioadă echipe de intervenţii urgente. În cazul proprietarilor de apartament, cel mai indicat ar fi să sune mai întâi la asociaţia de proprietari, adică pe administratorul asociaţiei, sau pot suna direct la furnizorul în cauză. Dacă apare o avarie la una dintre conductele de furnizare apă caldă, pot apela dispeceratul Regiei Autonome de Termoficare la numărul de telefon 0251/533 695. Dacă au probleme cu apa rece,