Brandul Diet Coke a lansat pe piaţă un nou recipient al cărui design este inspirat din celebrul sutien cu cupe conice creat de designerul francez Jean Paul Gaultier pentru cântăreaţa Madonna în anii '90, informează site-ul revistei New Musical Express.
Noua sticlă Diet Coke a fost lansată în onoarea designerului Jean Paul Gaultier, care a fost numit recent în funcţia de director de creaţie al acestui brand de băuturi carbogazoase.
Creatorul de modă Jean Paul Gaultier va apărea într-o serie de trei scurtmetraje care promovează câteva proiecte speciale pe care brandul Diet Coke le va lansa în 2012.
În această serie, intitulată "The Night & Day Serial Designer Series", Jean Paul Gaultier va apărea în fiecare dintre cele trei filme, în care va juca roluri diferite: terapeut, jurnalist şi detectiv privat. Fiecare scurtmetraj are ca personaj principal una dintre păpuşile Diet Coke şi va aduce la viaţă personalităţile acestora într-o manieră amuzantă. Astfel, celebrul designer francez le ajută pe Eleanor, Bernadette şi Irene să rezolve veritabile "dileme" de modă şi transformă garderoba vestimentară a celor trei personaje, în cel mai pur stil Gaultier.
Foto: Stéphane Sednaoui
Jean-Paul Gaultier, născut pe 24 aprilie 1952, este un renumit creator de modă francez. Gaultier nu a luat niciodată lecţii de design vestimentar, dar a început să trimită schiţe mai multor designeri faimoşi încă de la o vârstă fragedă. Pierre Cardin a fost impresionat de talentul lui şi l-a angajat ca asistent personal în anul 1970. Ulterior, Gaultier a lucrat cu Jacques Esterel, în 1971, şi cu Jean Patou, în anul următor.
Jean-Paul Gaultier şi-a lansat prima colecţie individuală în anul 1976, iar caracteristicile creaţiilor sale relevau stilul anilor '80, marcat de kitsch, plastic şi extravaganţă, fiind considerat de altfel, mult timp, "băiatul rău" din