Nu, nu e cancan. După cum arată într-o anchetă (de altfel, extrem de interesantă) Hotnews, subiect preluat și dezvoltat (pe acest aspect) și de Gândul.info, Stacy Quinney, unul dintre directorii firmei Roman Copper (care a câștigat licitația de privatizare a Cupru Min) este cunoscut în România ca actor într-o celebră (și premiată) reclamă la ciocolata ”Rom” – o știți, desigur, cea cu ”senzații românești”. De altfel, și alte imagini care au devenit publice îl prezintă în cele mai inedite ipostaze: încălecând super-macho un motor, cu pistol și automat în mână, cântând la chitară unui grup organizat de doamne și domnițe super-vesele ori lângă resturile fierte/fripte ale unui animal din care un marocan se pregătește să prepare o shaorma.
Să recunoaștem, Stacy e un tip cool, plin de viață și (asta să decidă , totuși, fetele) aparent șarmant. În plus, aflăm că e stabilit în România încă din 1996, că a învățat limba locului și după câteva afaceri private s-a specializat (în câmpul muncii) după 2003 în consultanță pentru companii americane și miniere listate la bursă. Vi se pare că există o contradicție între imaginea de cowboy alfa și cea de expert (consultant) și apoi director de multinaționale, pentru care cămășile și cravate scrobite sunt obligatorii? Nu ar trebui să vă pară. Stacy Quinney s-ar putea să fie una dintre cele mai sincere persoane (în special față de el însuși) din lumea în care se învârte. Că e vorba la reclama la ciocolata ”Rom” ori că e vorba de conducerea Valhalla Resources (companie care umblă și ea după aur românesc, prin Arad și Hunedoara), el face același lucru (pe care îl știe cel mai bine): joacă un rol. Expertiza lui e actoria și nu încearcă să ascundă asta. În viață, ca și în reclamă, Stacy Quinney e așa cum afirmă: ”un tip nostim”.
Mult mai puțin nostimi sunt colegii și partenerii lui de afaceri aflați cam la același palier.