Lipsa eficientei in munca creeaza cele mai multe probleme la serviciu. Ne poate costa credibilitatea in fata sefului si a colegilor, o penalizare la salariu sau chiar pierderea jobului.
De aceea, productivitatea la birou reprezinta o prioritate. Ce inseamna sa fii productiv? Sa indeplinesti corect cat mai multe sarcini pe parcursul unei zile si sa stii sa selectezi prioritatile pentru a te concentra asupra lor, aflam din MBC.
Specialistii ne asigura ca vom fi mai eficienti si vom gestiona optim timpul de lucru, daca avem grija sa evitam cativa factori, considerati "otrava" pentru productivitatea la serviciu. Iata care sunt acestia:
Prea multe alegeri
Astazi, traim intr-o lume caracterizata printr-o abundenta de optiuni. Ce bloguri sa citim pentru a ne forma, ce software sa cumparam, in ce proiecte sa ne mai implicam, pe ce medii sociale sa ne concentram etc.
Pentru o productivitate mai buna, este necesara reducerea spectrului de optiuni.
De ce? Pentru a nu lucra la intamplare, pentru a nu ne risipi energia in zeci de directii, pentru a putea sa ne concentram pe obiectivele importante.
Reducerea numarului de proiecte la care lucram simultan, reducerea aptitudinilor pe care ne-am propus sa le dobandim anul acesta, reducerea niselor pe care vrem sa le descoperim, toate acestea ne vor ajuta sa obtinem mai repede rezultate concrete si multumitoare.
Prea multe ocupatii personale
Intr-un clasament al "ucigasilor productivitatii in munca", se pare ca sursele de divertisment la serviciu ocupa un loc fruntas. Mailul consultat de o maniera obsesiva, convorbiri personale la telefon, Twitter, Facebook, Skype, Yahoo Messenger etc., toate acestea perturba si este foarte greu sa-ti indrepti atentia la sarcinile care trebuie indeplinite.
In zilele noastre, lumea se asteapta