Cea de-a doua semifinală a show-ului de la Pro TV a reuşit în mintutul de aur, de la 22.18, să înregistreze 25,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,1%, ceea ce înseamnă că aproape cinci milioane de români urmăreau emisiunea.
În Vinerea Mare, emisiunea “Românii au talent” s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, pe toate segmentele de public. Cea de-a doua semifinală a reuşit în mintutul de aur de la 22.18 să înregistreze 25,5puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,1%, adunând la televizor aproape5 milioane de telespectatori.
Audienţele medii înregistrate pe toată durata emisiunii (20.29-00.08), arată că pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTV obţinea o audienţă medie de 17,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 44,4%. La nivelul întregii populaţii a României, Pro Tv înregistra pe toată durata emisiunii o audienţă medie de 17,4 puncte de rating si 39,5% cotă de piaţă, emisiunea fiind urmărită de aproape 3 milioane şi jumătate de telespectatori.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, “Românii au talent” a înregistrat 16,6puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38,1%.