La două luni de la lansarea proiectului Școala Discovery, în parteneriat cu Ministerul Educației, Discovery Networks a realizat un studiu în rândul profesorilor înscriși pe platforma online scoala.discovery.ro pentru a evalua beneficiile proiectului și eficiența noilor resurse în procesul de predare la clasă.
În urma răspunsurilor primite de la profesori, Discovery a decis difuzarea programelor educative la ora 15.00 (în loc de 14.00), începând cu 23 aprilie, pentru ca elevilor să le fie şi mai uşor să le urmărească.Cadrele didactice care au luat parte la studiu predau la clasele V-XII.
Potrivit rezultatelor, aproape 90% dintre profesorii intervievaţi au folosit documentarele Şcoala Discovery la clasă cel putin o dată.
82% dintre profesori sunt de părere că proiectul Şcoala Discovery a dus la creşterea semnificativă a interesului elevilor pentru discipline precum matematică, chimie, biologie sau fizică datorită modului de prezentare a informaţiilor, a exemplelor folosite în emisiuni şi a materialelor didactice puse la dispoziţia profesorilor.
Aproape toţi profesorii participanţi la studiu consideră că proiectul este „util" sau „foarte util" (91%) şi au declarat că îşi doresc ca acesta să continue (99%).
„Pe perioada mandatului meu am fost foarte atașat de proiectul Școala Discovery, tot așa cum am fost foarte atașat de modernizarea Învățământului Profesional și introducerea săptămânii Școala Altfel. Școala Discovery este fără îndoială un mare succes și sper ca acest program să fie întărit în continuare. Școala Discovery poate face diferența", a precizat Daniel Funeriu, Consilier Prezidenţial pe probleme de educație.
Alte informaţii rezultate în urma studiului:
•1 din 4 profesori intervievaţi au urmărit programele la şcoală, cu elevii.
•Resursele Şcoala Discovery sunt folosite deopotrivă la clasele 5-8 (52%), şi la