Facebook Offers este serviciul oferit de platforma lui Mark Zuckerberg, cu obiectivul de a stabili contacte intre companiile mici si mijlocii si potentialii consumatori interesati de promotiile lor.
Fructificand enormul sau bazin de utilizatori, Facebook inaugureaza un canal de corespondenta intre cei peste 850 de milioane de membri ai comunitatii platformei si firmele care doresc sa lanseze oferte speciale sau sa-si prezinte produsele si serviciile in salsa social, relateaza Webnews, citand The Verge.
Companiile isi vor putea plasa ofertele direct la nivelul fluxului de stiri, astfel incat utilizatorii sa le poata accesa cu un simplu click.
Proiectul demareaza in cateva zone prestabilite din Statele Unite, Singapore, Australia, Noua Zeelanda, Japonia si Turcia si cu parteneri selectionati, urmarindu-se intr-o prima faza impactul pe care-l va inregistra asupra comunitatii Facebook, pentru a se decide o eventuala extindere la scara globala.
Initiativa dezvaluie interesul pe care-l manifesta grupul lui Mark Zuckerberg pentru piata comertului electronic compatibil cu platforma sa de socializare, moda voucherelor de tip Groupon incercand sa cucereasca o pozitie privilegiata si pe Facebook, subliniaza sursa.
Facebook Offers este serviciul oferit de platforma lui Mark Zuckerberg, cu obiectivul de a stabili contacte intre companiile mici si mijlocii si potentialii consumatori interesati de promotiile lor.
Fructificand enormul sau bazin de utilizatori, Facebook inaugureaza un canal de corespondenta intre cei peste 850 de milioane de membri ai comunitatii platformei si firmele care doresc sa lanseze oferte speciale sau sa-si prezinte produsele si serviciile in salsa social, relateaza Webnews, citand The Verge.
Companiile isi vor putea plasa ofertele direct la nivelul fluxului