Porsche cochetează cu ideea utilizării unui turbodiesel 2.0 TDI din ”pepiniera” Volkswagen pentru una dintre versiunile viitorului său SUV compact Macan, ”fratele” mai mic al lui Cayenne și ”vârul” prin alianță al lui Audi Q5.
Presiunile din exterior (vezi normele de poluare impuse de Bruxelles), dar și cele din interior (obiectivele comerciale tot mai îndrăznețe) riscă să altereze definitiv ADN-ul unuia dintre cei mai respectați producători de autoturisme sport.
Sau nu?
Porsche cochetează cu ideea utilizării unui turbodiesel 2.0 TDI din ”pepiniera” Volkswagen pentru una dintre versiunile viitorului său SUV compact Macan, ”fratele” mai mic al lui Cayenne și ”vârul” prin alianță al lui Audi Q5, vestește ediția online a revistei ”Autocar”.
SUV-ul compact pe care Porsche îl va produce începând de anul viitor va fi inferior ca dimensiuni, dar și ca preț celebrului Cayenne.
Porsche Macan va utiliza aceeași platformă ca și Audi Q5, urmând a deveni, din 2013, o alternativă la deja consacratele BMW X3 sau Mercedes-Benz GLK.
Porsche a investit 500 de milioane de euro pentru a pune la punct linia de asamblare a noului Macan, la uzina sa din Leipzig, acolo unde mai sunt produse modelele Cayenne și Panamera.