Dacia s-a repliat rapid şi a lansat pentru Franţa şi Germania un nou model pe bioetanol, după ce a pierdut o parte din clienţi o dată cu retragerea bonusului de mediu pentru maşinile cu motorizare GPL, relatează realitatea.net.
Dacia Sandero Stepway II beneficiază de o versiune de motorizare de 105 CP, motorizare 1,6 16 V, pe bioetanol, cu un consum mediu de 9,5 litri. Preţurile pleacă de la 10.990 de euro pe piaţa franceză şi de la 10.590 de euro pe cea germană, scrie actu-automobile.com.
Modelul a fost prezentat la Geneva şi are o motorizare dotată cu injecţie multipunct care promite un consum mixt de 9,5 litri de bioetanol la 100 km, cu 2,6 litri mai mult decât modelul pe benzină. Totuşi, bioetanolul este mult mai ieftin decât benzina şi costă 0,94 euro în Franţa şi 0,91 de euro în Germania.
Ca performanţelor dinamice, acceleraţa 0-100 kmh se realizează în 11,8 secunde, iar viteză maximă este de 171 km/h.
Pentru a putea funcţiona pe bioetanol, motorul a suferit unele transformări, fiind dotat cu un nou set de pistoane şi supape din aliaj. Schimbări au mai fost operate la nivelul pompei de carburant, chiulasei şi a rezervorului.
Dacia s-a repliat rapid şi a lansat pentru Franţa şi Germania un nou model pe bioetanol, după ce a pierdut o parte din clienţi o dată cu retragerea bonusului de mediu pentru maşinile cu motorizare GPL, relatează realitatea.net.
Dacia Sandero Stepway II beneficiază de o versiune de motorizare de 105 CP, motorizare 1,6 16 V, pe bioetanol, cu un consum mediu de 9,5 litri. Preţurile pleacă de la 10.990 de euro pe piaţa franceză şi de la 10.590 de euro pe cea germană, scrie actu-automobile.com.
Modelul a fost prezentat la Geneva şi are o motorizare dotată cu injecţie multipunct care promite un consum mixt de 9,5 litri de bioetanol la 100 km, cu 2,6 litri mai mult decât modelul pe benzină. Totuşi, bio